پیچ و مهره های صنایع هوایی

انواع مختلف اتصال دهنده ها در صنایع مختلف موجود می باشند و در ابعاد، دوام، استحکام، قدرت کششی، ظرفیت برشی، مقاومت خوردگی و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت هستند. در صنعت حمل و نقل هوایی استفاده از قطعاتی که استانداردهای ایمنی توصیه شده را دارا باشند بسیار حائز اهمیت است و همچنین به منظور تطابق با سایر قطعات به اتصال دهنده ها، از جمله پیچ و مهره ها می باید در مقابل فشار و خوردگی تحمل زیادی داشته باشند.

اتصالات و پیچ و مهره هایی که  در صنایع هوایی مورد استفاده قرار می گیرد معمولا قیمتی بالاتر از اتصالات قابل استفاده در سایر حوزه ها و صنایع دارد. چرا که هزینه تولید اتصالات مورد استفاده در صنایع هوایی با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع (که باید تحمل فشار و خوردگی زیاد داشته باشد) بسیار بالاتر از اتصالات دیگر است. اما شرکت پولاد پیچ گستر ماد با اتخاذ عملیات تولید با برنامه و ضمن حفظ کیفیت محصول، هزینه های تولید و در نتیجه فروش پیچ و مهره های صنایع هوایی را تا حد مقدور کاهش داده است.

گرچه پیچ و مهره قیمت چندان زیادی ندارند، اما حجم بالای استفاده از انواع پیچ و مهره در هر پروژه می تواند هزینه ها را به شکل سرسام آوری بالا ببرد. استفاده بجا و مناسب از منابع و استفاده از دستورالعمل های مهندسی شده دقیق می تواند به کاهش هزینه های تمام شده برای تولید و عرضه اتصالات کمک کند. VMI یکی از تکنیک هایی است که به کنترل هزینه های تولید از قطعات موتور گرفته تا پیچ و مهره ها کمک می کند. با استفاده از این تکنیک فرایند تولید بسیار کم هزینه می گردد.

 

پیچ و مهره در صنایع هوایی

مطلب مرتبط

پیشنهاد می‌کنیم مطلب مربوط به پیچ و مهره مناسب صنایع نفت و گاز و پتروشیمی را مطلعه کنید.

VMI چطور کار می کند

VMI یک برنامه دقیق و مدون است که کل فرایند تولید را پوشش می دهد تا ایرادات موجود در تمام سطوح تولید، از تهیه مواد خام گرفته تا تولید محصول نهایی را از بین ببرد و مطمئن شود که هیچ باگی در سیستم تولید وجود ندارد. و با پایین آوردن قیمت ها توسط صرفه جویی های بجا تعاملات بین تولید کننده و تامین کننده را ارتقا می دهد.

اعمال VMI در کنترل هزینه های تولیدی پیچ و مهره ها

شرکت پولاد پیچ گستر ماد با رفع عملکردهای نابجایی که توسط برنامه VMI تشخیص داده شده و رفع می گردد، هزینه های تولیدی خود را کاهش داده و در نتیجه توانسته انواع اتصالات و پیچ و مهره با کیفیت را با کمترین قیمت رقابتی به بازار مصرف عرضه نماید.

به فروشگاه ما سر بزنید کیفیت و قیمت محصولات ما را خودتان بررسی کنید.

محصول مرتبط: پیچ شش گوش نیم دنده ریز DIN 960

 در بازار ایران این پیچ به نام های پیچ آچاری یا پیچ آچارخور نیز رایج است. تقریبا می توان گفت که پر مصرف ترین نوع پیچ در صنایع مختلف نظیر صنایع راه و ساختمان، صنایع ریلی، صنایع هوایی، صنایع چوبی و این دست صنایع به شما می آید.